Outfit för klubbdressyren!

Det är himla skönt med klubbtävlingar! Inta bara för att man inte känner samma press och så utan att man slipper ha vita ridbyxor och kavaj^^

Jag avskyr att ha vita ridbyxor och kavaj, de är obekvämt och jag der ut som en julgris ;P

På klubbisar kan man ha precis vilka ridkläder som man vill ha! Tex på klubbisen i höstas som det gick så bra på hade jag och Lacoste en jättefin brun beige outfit (den får komma i ett senare inlägg). Nu ska jag lägga upp vad vi ska ha på oss på klubbdressyren den 25e mars^^


svart polotröja, bara för att jag tycker det är skitsnyggt!


Denna väst om det är kallt, den är snyggare IRL!


Såna här ridbyxor FAST svarta, av märket carat (bild lånad från dressyrmupparna.se)


Grönt sammetschabrak av märket protector, mitt är dock fräschare i sammeten (även denna bild lånad från dressyrmupparna.se)


Svarta benlindor på alla 4 ben!

Jag tror vi blir jättefina^^

Kommentarer
Postat av: Hanna

Håller emd till tusen. Skulle göra vad som helst för att slippa ha vita ridbyxor, ser så fruktansvärt illa ut på mig. Hade kanske gillat det om mina ben hade sett ut som dom med vita på bilden, haha.
Gillar det gröna schabraket skarpt!

2012-09-30 @ 23:08:49
URL: http://dressyrfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0