Massa grejs!

Nu var det tag sedan igen!

Jag har hunnit varit ner till Sundsvall och bytt mina chaps som kom med posten, dom var tyvärr för stora och när jag kom ner till Sundsvall hade dom inte samma chaps i stl som jag behövde så det fick bli ett par andra (bilden nedan), men nöjd var jag för det för dom va billigare^^


Dom svarta köpte jag självklart! Inte så snygga men jag ska ju bara ha dom till vardags och jag måste säga att dom är bra mkt snyggare i verkligheten^^

Ett fint hårspänne med hårnät fick även följa med och en till nrlapp då jag bara har en och den lokala debuten närmar sig med stormsteg!





Jag har fått hem mina fina kavaj och SHIIIIT vad fint den satt!!!! Köpte den utan att prova den modellen innan så det var evrkligen en chansning, men oj så glad jag är att jag köpte den!!


Pikeur Epsom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0