Klubbdressyr 25/3

Den dagen var helt jklart med blandade resultat!! HAHA!!!
Började och rida en LD:4 på 65%, kändes fin men lite spänd inne på banan fick många 7or och tom en 8 på en volt :D . Sen var det bara att rida fram för LB:2 på en gång , suuuuperfin på framridningen och jag kände, shit det här blir en jättefin ritt. Och vad händer??? Jo jag märker att hon inte går framåt i första travmomentet och vad gör lilla damen, jo hon ställer sig och skiter mitt i programmet, då brinner det i mattes huvud kan jag säga!!! Så resten av programmet gick inte så bra som jag hoppats på men trots det några 7or!
Fick jättefina kommentarer längst ner på programmet, elegant häst och mjukt och fint ridet, NÖJD!

Länk till LD:4

http://www.youtube.com/watch?v=QQ0uS0l2Kl4&feature=youtu.be

Länk till LB:2

http://www.youtube.com/watch?v=4WanujA_Ybg&context=C4883895ADvjVQa1PpcFPOp9gHJz5sSe8mIng_tH_GhwLHm7jh7PM=




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0