Shopping!

Jag skickade efter en del saker i höstas inför vintern, så nu kan jag ju faktiskt utvärdera dom lite^^ Men jag ska börja med ett inlägg om saker jag nyss beställt som inte kommit än :)



En Pikeur Epsom (eftersom tävlingsdebuten på lokalnivå börjar närma sig)
Jag funderade först på en Pikeur Diana men alltså jag såg seriöst ut som en korv i den, astråkigt då det är min favvismodell på kavaj!!




Ridskor med chaps! Jag nöter så mkt på mina fina ridstövlar (mountainhorse) så jag kände att det va hög tid att köpa chaps och ridskor som man kan ha till vardags!

Inget av dessa saker som jag beställt har jag provat innan så jag håller tummar och tår att de passar i storleken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0