Shopping på Stockholm horseshow!

Det va inte alls planerat att jag skulle åka på Sthlm horseshow men en vän hade en biljett över pga ett återbud så då kunde ju jag hänga med. Tyvärr var det bara biljetter till dressyren i två dagar, jag hade föredragit dressyr en dag och hoppning en dag, men men.... Roligt hade vi iaf^^



En Charles Owen Wellington hjälm (Då jag ramlat av och slagit huvudet några gånger redan i min andra hjälm)
Den är såååå fin och skön nu när den formats lite runt mitt huvud!



Mountainhorse stigbyglar till hoppsadeln som har samma greppyta som mina ridstövlar! Självklart har redan Lacoste hunnit repa dom lite på vänster stigbygel då hon envisas med att stryka sig längs sargen ibland :(


Ett stycke Hoppschabrak från Lyckås ridsport (ursäkta dålig bild, det va den ända jag hittade på internet så benlidorna ska inte va med) Det är brunt med tvinnad beige passpoal! Ni får se det på Lacoste på nån outfitbild, va så säker!

Det va det "enda" jag shoppade på Sthlm horseshow, hade jag haft råd hade jag shoppat för flera tusen till men både hjälmen och stigbyglarna kostar rätt saftigt så det fick bli "bara" det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0