Shopping!

Här är några saker jag införskaffat i sommar:



Hoppgjord: Santa Cruz (med fluffigt fårskinn så inte min lilla prinsessa får skav)
Benskydd: Från hööks (framskydden är ASDÅLIG passform på, tyvärr)



Pannband: Från hööks
Schabrak: från hööks (jag köpte det förra året men inte använt det förenn idag)



Ridbyxor: Helskodda bruna från Style riders (tror jag märket hette?) Mina absoluta favoriter nu iaf, så galet sköna och snygga. Ska knäppa dom bakifrån också för dom har jättefina detaljer på fickorna tycker jag.
Sporrar: Lamicell (svrt/gråa) Syns inte så bra att det är två färger på dom. Dom finns i en hels uppsjö med roliga färger. Jag rekomenderar dom varmt då dom sitter där dom sitter eftersom det är gummi på dom, helt suveräna!!

Fler shoppinginlägg kommer i veckan, om jag lyckas fixa den där rackarns kameran!

Kommentarer
Postat av: Marika

Så snygga ridbyxor! =D och jag kan hälsa att senskydden är hemska, Grazina har haft ett par sådana som såg ut att passa bra men det kan de verkligen inte ha gjort då hon fått blästringsskador av dem så nu har hon fula vita fläckar på frambenen efter skydden =( Grymt snyggt crèmefärgat schabrak du hittat också =D Min favoritfärg det =)

2011-09-07 @ 23:05:31
URL: http://stilryttarn.blogg.se/
Postat av: Sandra Möller

hej jag undrar om jag får köpa magplattan och om inte vart hittade du den???



mejla mig på: [email protected]

eller

SMS:a mig på: 0705986940

2011-12-27 @ 21:53:26
URL: http://pippinager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0