Tjii fick jag!

Jag som trodde det skulle bli lite lugnare tempo nu när jag flyttat hem, men nänä! Igår fixade jag lite med hagarna hela förmiddagen sedan var jag och sjöng på ett bröllop och sen åkte jag till mamma för att umgås lite med syrran och mitt lilla syskonbarn innen dom skulle åka hem!

Just nu känns det som om jag bor på tre ställen samtidigt (hos pokjvännen, mamma och pappa) vilket är lite jobbigt, man blir som lite splittrad!

Idag har jag varit funktionär på ridskolans hopptävlingar sen åkte jag till carro för att umgås lite och fixa lite på bloggen och jag är sååååå nöjd :D Nu om en stund ska jag rida min mammas islänning då mamma brutit några revben och inte kan träna hästen själv. Slänger upp en bild på mammsens snyggkuse vid namn Snyggir!




Snyggir en höstdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0