Stressigt värre!!

Det har varit så stressigt så jag har inte hunnit blogga nått. Nu i veckan ska min lilla dam få vila och på sin höjd tömköras en eller två gånger. Om ekonomin tillåter ska hon även få massage och kollas upp av en hästmassör! När lilla skrutt vilar passar jag på att rida andra hästar så jag håller igång min ridning.
Träningsschema:
Måndag: Uteritt på Diamant
Tisdag: Vila
Onsdag: Tömköra Lacoste
Torsdag: Dressyr med Diamant
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Dressyr med Diamant

Om hon känns lite för energiska ska hon få ett till tömkörningspass. Jag märker att nu när hon står själv i hagen så har hon så mkt energi som hon behöver utlopp för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0