Shopping!^^

Förra veckan va jag min syster, mamma och min lilla systerdotter på typ 7månader och shoppade i Sundsvall. Jag visste precis vad jag skulle ha och en väldigt tajt budget så jag inte kunde "sväva" ut för mkt!. Först åkte vi på Equeen, jag ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR den butiken. Det finns verkligen för alla prisklasser där och dom har stort utbud! Där köpte jag ett par vinröda benlindor till Lacostes vinröda sammetschabrak som jag borde få hem när som helst. Jag är verkligen helt frälst i sammetschabrak, jag tycker det ser så lyxigt och snyggt ut^^ Sen åkte vi på Hööks där jag köpte ett par jeansinspirerade ridbyxor, svarta och marinblåa fleece lindor. Synd att man inte är svinrik då skulle jag shoppa minst en gång  i veckan och bara frossa i hästgrejor!^^



Den dagemns shopping (ursäkta dålig bild)

Mamma köpte i hästväg en ny grimma och grimskaft till sin häst och syrran köpte ett par shortsshaps:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0