Ny försäkring!

Idag har jag gett mig in i hästförsäkringarnas djungel! Jag har sedan tidigare Agria men min månadspremie har blivit skyhög så jag har bytt till Sveland där hade jag bättre villkor. Tänk att det kan skilja så mkt på vilket försäkringsbolag man har på nästan exakt samma sorts försäkring. På mitt byte kommer jag tjäna i månaden nästan 300kr!!

Nu hoppas jag bara hon inte har några reservationer som jag inte kommer ihåg på hennes gamla försäkring, men vad jag kommer ihåg har jag bara använt försäkringen en gång och det var då hon fick akut bronkit våren 2010. Hoppas jag inte får massa otäcka överaskningar som jag kan tycka man kan få med försäkringsbolag!! Håller tummar och tår! 

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Tack så mycket :)

2011-06-28 @ 13:28:52
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har Dina försäkringar, billiga och bra tycker då jag iaf:)

2011-06-29 @ 12:15:43
URL: http://salentein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0