Mer bilder från tävlingsdebuten i maj!

Pappasen knäppte massa fina bilder på mig och Lacoste som jag fått nu så nu kommer min första bildbomb på min blogg^^ Enjoy!


Innan när jag höll på att klä på lilla kusen!

Min storasyster fick agera hästskötare då min mamma är rädd för min lilla ängel;P

Lacoste tyckte hon kunde försöka gå över Anne-lie^^

Men den gubben gick inte;D

Systeryster vet hur man hanterar små busfrön!



Bäst att ha skyddvästen på på framridningen om hon skulle försöka nått;P









Får hjälp av min bästaste tränare uppe i Umeå, Anna!




Det är bra att se bilder och bli filmad när man rider då man får se hur det ser ut och det blir mer tydligt vad man måste förbättra^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Ni var så fina och duktiga!!!!

2011-06-27 @ 19:24:09
URL: http://salentein.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken klass tävlade du? :)

Fin häst!

2011-07-18 @ 21:47:18
URL: http://gulingpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0