Ändring i planeringen!

Min tränare här hemma, Sussie ringde och kollade om jag ville träna för henne lördag och söndag vilket jag självklart ville så här kommer nya planeringen:
Mån: Uteritt
Tis: Vila
Ons: Dressyr
Tors: Tömkörning
Fre: Vila
Lör: Sussieträning Markarbete
Sön: Sussieträning Dressyr

I Måndags red jag ut med en i stallet och vi tog en mysig skogtur med ganska mkt klättring, lilla skruttan tyckte det va lite jobbigt;P

Tyvärr kändes hon lite fumlig i munnen och for rätt mkt med huvudet så jag hoppas hon känns bättre ikväll på dressyrpasset. Just nu är det så stekhett ute så jag väntar tills det blir lite svalare. Dagens dressyr blir tempoväxlingar, försöka jobba i en låg avslappnad form och känns hon samarbetsvilligt tänkte jag flytta lite undan skänkeln i skritt (det va ett tag sedan vi gjorde det).

Måste ta och knäppa lite fina sommarbilder på lilla damen och har jag tur i helgen kanske det kommer lite bilder eller rent av en film ;D
TJING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0