Träningsschema!

Måndag: Vila (efter träningshelgen kändes det faktsikt inte som om hon blivit trött överhuvetaget men hon fick en dag ledigt iaf)
Tis: Uteritt (mkt koncentration på att bara tänka framåt)
Ons: Dressyr (fokus på takt), Rida Diamant en sväng så jag kan koncentrera mig på mig ;P
Tors: Lacoste ska få massage av min hästmassör (helgen får stå öppen då jag inte vet vad som kommer rekomenderas efter behandlingen, men det brukar iaf garanterat vara en vilodag dagen efter)
Fre: Vila
Lör:
Sön:

Nu när jag börjat hitta min sittben igen har jag fått en ny hemläxa från min tränare och det är att hitta takten och sedan rida Lacoste stadigt i den! Det kanske låter lätt, MEN DET ÄR DET INTE! Så imorgon blir det dressyr i padocken med fokus på takt i ALLA gångarter.

Diamant kommer också få sig en ridtur imorn. Det är så skönt att rida han för han är så välutblldad så jag kan bara koncentrera mig på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anna

Takt är svårt:) Men det är nog bra för er att tänka på. Sätter du takten kommer hon bli mycket stadigare!

2011-07-07 @ 07:11:59
URL: http://salentein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0