Sussielägret!

I helgen var det Sussiläger som sagt och dagarnas träningar var med blandat resultat, mest kändes det inte så bra för mig och Lacoste, men jag har en plan!!
På torsdag ska Lacoste få massage och kollas igenom av min hästmassör. Hennes sadlar ska även kollas på henne och hur dom sitter. Jag ska komma igång och träna själv, cykla, springa och köra lite taekwondo (när jag kommit igång lite). Sen så fort jag får lön, kanske även tidigare om ryggen inte blir bättre än va den va i helgen ska även jag kollas upp och kanske kanske kan jag botas på nått mirakulöst sätt!! För dom som inte vet har jag en disk som rör på sig i ryggen och det är VÄLDIGT VÄLDIGT plågsamt och hämmar mig i allt jag gör, särskillt i ridningen! Min ridinstruktör såg tydligt att jag inte kan vrida mig till vänster vilket resulterar i att Lacoste går SKIT i vänster varv och allt är mitt fel!! Jag blir så frustrerad!

Ridpassen blev filmade i helgen och när jag tittade på dom såg det lika illa ut som det kändes!! Jag kommer inte att lägga ut dom för det kändes så pissigt att jag inte kunde rida ordentligt!! Jag är för närvarande helt värdelös!! Tack och Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0